صفحه نخست
[rev_slider Rainic-Main-Slider]

مربیگری کسب و کار الکترونیکی

فروش و بازاریابی خود را در دنیای نوین با ابزارهای الکترونیکی و رسانه‌های اجتماعی متحول کنیم

مربیگری مدیریت فروش

اینطور نیست که بدون مربی کسی به جایی نرسه اما با مربی میشه به جایی رسید که بقیه نمی‌رسند

مربیگری راه اندازی کسب و کار

برای هیچ کسب و کاری نسخه از پیش نوشته شده‌ای وجود نداره اما از خیلی اشتباه‌ها میشه پرهیز کرد

مربیگری فروش و بازاریابی

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

کارآفرینان , مدیران و سرپرست‌های فروش و علاقه‌مندان به دانش بازاریابی و فروش و راه اندازی کسب و کار
 
〉   دوره‌های آنلاین مربیگری و مشاوره فروش و بازاریابی به صورت جلسات غیرحضوری با تخفیف ویژه
〉   دوره‌های مربیگری طی 10 جلسه و به مبلغ ویژه 1,000,000 تومان برگزار خواهد شد
〉   پرداخت در 2 قسط می‌باشد و در صورت عدم رضایت به هر دلیل تا جلسه سوم کل مبلغ پرداختی مسترد خواهد شد

مربیگری کسب و کار چیه و چه فرقی با مشاور کسب و کار داره؟ مربیگری مشارکت با مشتری در یک فرآیند خلاق و فکری است که سبب می‌شه پتانسیل‌های فردی و حرفه‌ای ماکزیمم بشه. همراهی مربی با مشتری باعث می‌شه که مشتری در مسیر کاری و شخصی خودش نتایج رضایت بخشی رو ایجاد کنه.
مربی‌ها کمک می‌کنند تا افراد عملکرد بالاتری رو از خودشون نشون بدن! مربی‌ها یاد گرفتن که خوب گوش کنند، خوب مشاهده کنند و روش هاشون رو در تعامل با نیازهای مشتری منطبق کنند. پاسخ‌ها و استراتژی‌های مناسب برای پیشرفت مشتری رو از آستین خود مشتری استخراج کنند. اعتقاد دارند که مشتری‌ها خلاقیت و منابع لازم برای موفقیت رو دارند و تنها باید این پتانسیل بارور بشه. شغل مربی تامین حمایت‌های لازم برای باروری و ارتقا مهارت‌های حرفه‌ای، منابع و خلاقیتی‌ست که مشتری همین الان هم ازش بهره مند است

ما یه گروه جمع و جور مشاوره و مربیگری کسب و کار به شیوه اختصاصی خودمون هستیم. همه دوست داریم موفق باشیم و به سرعت پیشرفت کنیم اما کدوم یک از ما به شکست‌هامون افتخار می‌کنیم؟ موفقیت بدست نمیاد مگه بپذیریم شکست‌ها هم جزئی از پیروزی هستن! باور کنیم موفقیت با صبر و پشتکار بدست میاد. ما در راینیک مشاور کلی هم کسب و کار واسه خودمون راه انداختیم و  تا دلتون بخواد طعم شکست‌ها و موفقیت‌های جور واجور رو چشیدیم و هربار هم سرمون رو با افتخار بالا گرفتیم و دوباره شروع کرده‌ایم. پذیرفته‌ایم برای رسیدن به موفقیت چندین و چند بار شکست کاملا طبیعیه! سعی کردیم هربار از اتفاقات تلخ و شیرین کسب و کار درس بگیریم و تجربات تازه به دانشمون اضافه کنیم.

ما اینجاییم تا شما کمتر شکست بخورید نه اینگه اصلا شکست نخورید! اهل قول‌های الکی و وعده و وعیدهای گول زنکی هم نیستیم. قرار نیست یک شبه فروشتون رو چند برابر کنیم. تو آستینمون هیچ معجزه‌ای نداریم که رقباتون رو بفرستیم هوا! ما کنار شماییم مثه یک دوست دلسوز و قول می‌دیم هرچی بلدیم رو دریغ نکنیم.. مربیگری کسب و کار راینیک مشاور شما رو به کمتر شکست خوردن تا حصول پیروزی دعوت می‌کنه! خب مشاوره هرچند خوبه و می‌تونه در موضوعات مشخص راهنما باشه اما موفقیت در کسب و کار احتیاج به یک همراه و همقدم داره! ما بهش می‌گیرم یک مربی کسب و کار خوب!

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

مربیگری مدیریت فروش

اینطور نیست که بدون مربی کسی به جایی نرسه اما با مربی میشه به جایی رسید که بقیه نمی‌رسند

مربیگری راه اندازی کسب و کار

درسته که برای هیچ کسب و کاری نسخه از پیش نوشته شده‌ای وجود نداره اما از خیلی اشتباه‌ها میشه پرهیز کرد

مربیگری فروش

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

مربیگری کسب و کار چیست؟

مباحثی در رابطه با مربیگری کسب و کار (کوچینگ)[schema type="product" url="http://www.rainic.ir/" name="مربیگری کسب و کار" description="مربیگری کسب و کار راینیک مشاور , پیشنتاز در ارائه خدمات مربیگری فروش و بازاریابی ، مربیگری فروش , مربیگری راه اندازی کسب و کار , مربیگری برنامه ریزی فروش , مربیگری بازاریابی" brand="مربیگری راینیک مشاور" manfu="راینیک مشاور" single_rating="10" ]

مربیگری در مفهوم و در عمل چه تفاوتی با مشاوره دارد؟

مربیگیری در مفهوم و عمل تفاوت های زیادی با مشاوره داره. مشاور عموما شخصیه یا یک تخصص در یک رشته خاص و مشخص که به مشتری کمک می کنه تا یک مشکل مشخص رو حل کنه. اگر چه مشاور های مهندسی مجدد و تکنولوژی های مدیریتی نظیر اون ابعاد گسترده تری رو شناسایی می کنند اما عموما چه مشاوره های تخصصی و چه مشاور های جنرال بیشتر از حوزه کاریشون وارد مسائل حاشیه ای و سایر عواملی که ممکن است مانع رسیدن به هدف اصلی فرد یا گروه شود نمی شوند. مشاور ها معمولا برنامه رسیدن به هدف رو تعیین می کنند و کار زیادی در ادامه مسیر ندارن و بیشتر درگیر طراحی هستن در صورتی که مربیگری بیشتر با یک رویکرد کل نگر وارد موضوع شده و به همه جزئیاتی که در مسیر رسیدن به هدف مهم هستند حساس بوده و برای آنها رهجویی می کند. مربی با کمک خود متربی موضوع کاری رو بررسی می کنه، برنامه عملیاتی رو آماده می کنه و قدم به قدم با مشتری در جهت نیل به هدف قدم برمی داره. مربی لازم نیست متخصص کسب و کار متربی باشه. 

کار اصلی مربی تعامل با متربی برای خلق راه حل عملیاتی حل مشکل با استفاده از دانش و پاسخ های متربی است. 

کسب و کارها و افراد عموما دنبال مربی هایی می گردند که در حرفه آنها تخصص داشته باشد در صورتی که نیازی به این مسئله نیست.

با توجه به این که کسب و کار مشاور حول تجربیاتش و سال های کار کردن در کسب و کار و رشته تخصصی اش شکل می گیره ازش انتظار می ره که برای هر مسئله خاص جوابی در آستین داشته باشه در صورتیکه مربی جواب ها رو در دست نداره و ادعایی هم در این زمینه نمی کنه مربی سوال هایی رو می پرسه که در واقع هنر مربی پرسیدن همین سوال هاست سوال هایی که به فرد کمک می کنه مسئله رو دقیق تر شناسایی کنه و اون رو با ارزش های خودش و شرایط موجودش منطبق کنه و از دل این سوال و جواب ها بهترین پاسخ رو انتخاب کنه.

مربیگری فروش و بازاریابی

مربیگری برگرفته از واژه انگلیسی coach است که احتمالا در تیم های ورزشی زیاد این واژه رو شنیدید. این همان واژه است با این تفاوت که این جا سخن از مربی کسب و کار است. واژه Coach با ریشه Coche در انگلیسی گذشته به معنی واگن یا گاری کاربرد داشته و معنای ادبی این واژه عبارت است از همراهی و همگامی فرد یا گروه برای رسیدن به هدف مشخص. ساده تر اینکه مربی کسی است که به شخص کمک می کنه تا با احتمال بیشتری به مقصد برسه و کارایی بیشتری از خودش به نمایش بذاره.

ریشه مربیگری در بعد مربیگری شخصی پیشتر نیز در بخش روابط یا شغل یابی وجود داشته. برای شغل یابی یا روابط بهتر با اطرافیان همواره کارشناسان روان شناسی در برنامه کاری خودشون داشتند اما مربیگری کسب و کار تا حدودی جدید تره. رقابت دنیای امروز و پیچیده شدن کسب و کار از عواملی اند که روز به روز بر شدت نیاز به مربی می افزایند

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

هر دوره شامل 10 جلسه

هر جلسه 50 دقیقه

مربیگری همراه با پرسش و پاسخ

همراه با ضبط صدا

تحویل صورتجلسه و گزارش جلسه

پیگیری وظایف به صورت تلفنی و ایمیلی

پاسخ گویی به سوالات تلفنی و ایمیلی

ثبت نام در خبر نامه

تا جلسه سوم میتوانید به هر دلیلی انصراف بدهید و کل هزینه شما مسترد خواهد شد

1,500,000 تومان

ابن دوره برای شماست که فروشنده خوبی هستید و می‌خواهید بهتر باشید. برای شماست که بازاریابی و فروش را دوست دارید و دوست دارید با دانش روز همراه باشید. توانایی‌های خود را در فروش و بازاریابی ارتقاء بدهید. از مشاورهایی که فقط خوب حرف زدن را بلد هستند خسته شده‌اید و انتظار دارید مربی همراه شما وارد گود بشود و برای موفقیت و شکست شما دل بسوزاند. ما آماده‌ایم! شما چطور؟

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

خدمات دیگر راینیک مشاور در این زمینه

مربیگری مدیریت فروش

اینطور نیست که بدون مربی کسی به جایی نرسه اما با مربی میشه به جایی رسید که بقیه نمی‌رسند

مربیگری راه اندازی کسب و کار

درسته که برای هیچ کسب و کاری نسخه از پیش نوشته شده‌ای وجود نداره اما از خیلی اشتباه‌ها میشه پرهیز کرد

مربیگری فروش

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

مربیگری مدیریت فروش

اینطور نیست که بدون مربی کسی به جایی نرسه اما با مربی میشه به جایی رسید که بقیه نمی‌رسند

مربیگری راه اندازی کسب و کار

درسته که برای هیچ کسب و کاری نسخه از پیش نوشته شده‌ای وجود نداره اما از خیلی اشتباه‌ها میشه پرهیز کرد

مربیگری فروش

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

مشاوره فروش و بازاریابی

مربیگری مدیریت فروش

اینطور نیست که بدون مربی کسی به جایی نرسه اما با مربی میشه به جایی رسید که بقیه نمی‌رسند

مربیگری راه اندازی کسب و کار

درسته که برای هیچ کسب و کاری نسخه از پیش نوشته شده‌ای وجود نداره اما از خیلی اشتباه‌ها میشه پرهیز کرد

مربیگری فروش

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کار

مربیگری مدیریت فروش

اینطور نیست که بدون مربی کسی به جایی نرسه اما با مربی میشه به جایی رسید که بقیه نمی‌رسند

مربیگری راه اندازی کسب و کار

درسته که برای هیچ کسب و کاری نسخه از پیش نوشته شده‌ای وجود نداره اما از خیلی اشتباه‌ها میشه پرهیز کرد

مربیگری فروش

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

مشاوره شناسایی و تحلیل کسب و کار

مربیگری مدیریت فروش

اینطور نیست که بدون مربی کسی به جایی نرسه اما با مربی میشه به جایی رسید که بقیه نمی‌رسند

مربیگری راه اندازی کسب و کار

درسته که برای هیچ کسب و کاری نسخه از پیش نوشته شده‌ای وجود نداره اما از خیلی اشتباه‌ها میشه پرهیز کرد

مربیگری فروش

فروشنده حرفه‌ای برای موفقیت به یک مربی حرفه‌ای احتیاج داره درست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

دوره‌های تخصصی سازمانی

هر سازمان فروش و هر شرکتی در دنیای رقابتی کسب و کار همواره نیازمند ارتقاء منابع انسانی و دانشی خود به تازه‌ترین و کاربردی ترین آموزه‌های علمی و عملی کسب و کار به صورت بومی سازی شده ، عملگرا ، ساده و بدور از حواشی می‌باشد. ما در راینیک ابتدا بر اساس جلسات مشترک با مدیران شرکت کارفرما بهترین دوره‌های مورد نیاز سازمان متبوعشان را شناسایی می‌نماییم

کمپین تربیت مشاور و مربی

رویکرد کمپین تربیت مشاور و کمپین تربیت مربی راینیک تعلیم و تربیت افراد با تجربه و مستعد در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز راینیک مشاور و اشتغال زایی در حوزه مشاوره و مربیگری کسب و کار می‌باشد. ما این دوره را به تمامی مدیران توانمند فروش و بازاریابی در هرکجای کشور عزیزمان پیشکش می‌نماییم و همراهی با تک تک شما عزیزان از افتخارات راینیک خواهد بود

کارگاه‌های تخصصی آموزشی

کارگاه‌های تخصصی راینیک کاملا سفارشی سازی شده بر اساس تجربیات فروش و بازاریابی و راه اندازی کسب و کار مربیان راینیک مشاور می‌باشد به صوری که هرچه بیشتر از شکل خسته کننده و بی‌فایده آموزش نظری به سمت آموزش کاربردی و عملی در دنیای واقعی کسب و کار در فضایی کارگاهی و کم جمعیت اما مشارکتی و عملیاتی زیر نظر مربی فروش و بازاریابی گام بر‌می‌دارد

کسب و کار امروز مربی میخواد نه مشاور

  • مهارت فروش و مذاکره حضوری

    آموزش تخصصی فروش و بازاریابی

  • ۱۶ ساعتساعتی ۱۵۰ هزار تومان
  • ماکزیمم ۸ نفر

  • آزمون پایان دوره

  • امکان اعطای مدرک معتبر

  • امکان برگزاری در دفتر کارفرما

  • مهارت فروش تلفنی

    آموزش تخصصی فروش و بازاریابی

  • ۸ ساعتساعتی ۱۵۰ هزار تومان
  • ماکزیمم ۸ نفر

  • آزمون پایان دوره

  • امکان اعطای مدرک معتبر

  • امکان برگزاری در دفتر کارفرما

  • مهارت‌های برنامه‌ریزی شخصی موفقیت در فروش

    آموزش تخصصی فروش و بازاریابی

  • ۸ ساعتساعتی ۱۵۰ هزار تومان
  • ماکزیمم ۸ نفر

  • آزمون پایان دوره

  • امکان اعطای مدرک معتبر

  • امکان برگزاری در دفتر کارفرما

  • شیوه ها و مهارت‌های پراسپکتینگ

    آموزش تخصصی فروش و بازاریابی

  • ۸ ساعتساعتی ۱۵۰ هزار تومان
  • ماکزیمم ۸ نفر

  • آزمون پایان دوره

  • امکان اعطای مدرک معتبر

  • امکان برگزاری در دفتر کارفرما

  • امکان تعریف دوره‌های تخصصی در هریک از زمینه‌های کسب و کار با هماهنگی مربی و کارفرما وجود دارد
  • پس از پایان هر دوره مربی راینیک نمرات و گزارش نفر به نفر هریک از شرکت کنندگان و نتیجه آزمون‌های شخصیت، انگیزش و ... را به کارفرما اعلام خواهد نمود

کمپین تربیت مربی فروش و بازاریابی

دوره‌ای تخصصی جهت آموزش و تربیت مربی‌های بازاریای و فروش

فروش و بازاريابي تلفيقي از دانش نوين ، هنر اكتسابي ، استعداد ذاتي و تجربه هاي شكست و موفقيت در ميدان عمل مي‌باشد.

از همين رو توانمندي در مديريت فروش يا مشاوره و مربيگري فروش و بازاريابي در سطح حرفه‌اي تنها با آموزش و گذراندن چند دوره آموزشي يا سمينارهاي پرزرق و برق حاصل نمي‌شود و نياز به سطحي فراتر از آموزش احساس مي‌شود.

در راینیك مشاور دغدغه ما شناخت تك تك دانشجویان و سفارشی سازی مطالب تا حد ممكن برای هریك از آن‌ها می‌باشد. در دوره‌های تخصصی و كارگاهی فروش و بازاريابی راینیك مشاور هدف ما نه تنها آموزش نفر به نفر و كارگاهی دانشجویان كه تربيت هریک با توجه به سطح دانش و شخصیت و تجربه و توانمندی هریك از ایشان می‌باشد.

مخاطبان دوره

سرپرست‌هاي فروش , مديرهاي فروش , مديرهاي بازاريابي , دانش آموختگان رشته مديريت , MBA , مهندسي صنايع ,

مدير فروش , مدير بازاريابي , سرپرست فروش , كارشناس فروش , بازارياب , مشاور بازاريابي , مشاور فروش

اهداف دوره

افزايش دانش تخصصي فروش و بازاريابي از ديدگاه مشاوره

افزايش مهارت‌هاي فردي و ميان فردي

آشنايي با مهارت‌هاي مشاوره و مربيگري

آشنايي با اصول فروش و بازاريابي

برنامه ريزي و مديريت فروش و بازاريابي

شناخت سيستم‌هاي مديريت كسب و كار

قابليت تشخيص و ارائه راهكار درماني عوارض كسب و كار

رئوس مطالب

دانش فروش و بازاريابي

دانش مديريت استراتژيك

دانش كارآفريني و اصول راه اندازي و مديريت كسب و كار

مهارت‌هاي فردي

مهارت‌هاي ميان فردي

برنامه ريزي شخصي و كاري

مهارت‌هاي مربيگري (كوچينگ)

مهارت‌هاي جستجوي موثر در اينترنت و اطلاع يابي سريع

مهارت‌هاي فروش و فروشندگي حرفه‌اي

بازاريابي چريكي (بازاريابي پارتيزاني)

بازاريابي خلاق

مدرس‌ها

احمدي نژاد، مجتبي ؛ شوقي، پژمان ؛ توسلي، مريم

مكان برگزاري

تهران , خيابان كارگر شمالي , بعد از تقاطع فاطمي , كوچه خسروي , پلاك 81 , طبقه 2

هزينه

جهت اطلاع از هزينه و شرايط برگزاري هريك از دوره ها لطفا تماس حاصل فرماييد

:: در صورت انصراف دانشجو تا جلسه سوم ، كل هزينه دوره بدون چون و چرا مرجوع خواهد شد

نحوه ارزيابي و آزمون

ارزيابي مربي در طي برگزاري دوره

پروژه‌هاي متعدد در طي دوره

پروژه پايان دوره

مدرك پايان دوره

مدرك مورد تأييد وزارت علوم با همكاري مركز آموزش بازرگاني و موسسه آموزش عالي شايگان

پیشنهادهای ویژه

خوشحالیم با شما همکاری نماییم

راینیک به داشتن هریک از مشتری‌هایش افتخار می‌کند، مهم نیست در چه سطحی هستید ؛ شرکتی بزرگ یا کسب و کاری کوچک ؛ ما مشتری را به نگاه دوست و همکار جدید در فرآیند یادگیری و تقابل دوسویه همراهی می‌کنیم. بهای خدماتی که می‌پردازید در واقع تضمینی بر ادامه فعالیت ما می‌باشد. راینیک تضمین می‌کند در هفته آغازین ارائه خدمات و همکاری به هر علت منصرف شدید، با خیال راحت هزینه پرداختی خود را دریافت نمایید و دوستیمان سرجای خودش باقی باشد!
  • پروژه‌های مشاوره

    عارضه یابی – درمان

  • مشارکتی
  • تحلیل وضعیت اولیه
  • ارائه پروپوزال عارضه یابی
  • عقد قرارداد همکاری
  • انجام فاز عارضه یابی
  • ارائه سند عارضه یابی و مستندات
  • پروپوزال درمان
  • اجرای فاز درمان
  • کنترل و پایش
  • مربیگری فروش و بازاریابی

    مشاوره مربیگری

  • 120,000
  • هرجلسه ۵۵ دقیقه
  • مربیگری همراه با پرسش و پاسخ
  • همراه با ضبط صدا
  • ثبت نام در خبر نامه
  • تحویل صورتجلسه و گزارش جلسه
  • پیگیری وظایف به صورت تلفنی و ایمیل
  • پاسخ گویی به سوالات تلفنی و ایمیلی
  • عودت هزینه در صورت عدم رضایت
  • آشنایی سرآغاز همکاری

    جلسه معارفه

  • رایگان
  • هر جلسه ۳۵ دقیقه
  • معارفه و آشنایی
  • همراه با ضبط صدا
  • ثبت نام در خبرنامه
  • تحویل صورتجلسه ندارد
  • پیگیری تلفنی ندارد
  • پاسخگویی به سوالات در وبلاگ
  • اطلاع رسانی طرح‌های تشویقی

خدمات راینیک مشاور

مشاوران و مربیان راینیک مشاور در سه حوزه اصلی در خدمت مشتریان هستند:

    • خدمات مشاوره و مربیگری فروش و بازاریابی
    • خدمات مشاوره و مربیگری تحلیل فرصت
    • خدمات مشاوره و مربیگری راه اندازی کسب و کار

کلیه خدمات راینیک مشاور به سه شیوه اصلی زیر ارائه می‌شوند:

    • عارضه‌یابی – درمان
    • مشاوره مربیگری
    • مشاوره ساعتی

مشاوره ساعتی

جلسات مشاوره ساعتی متداول‌ترین شیوه ارائه خدمات مشاوره می‌باشد. راینیک مشاور در جهت افزایش اثربخشی و بهره‌وری، خدمات مشاوره ساعتی را به صورت طرح‌های 5 جلسه و 10 جلسه با شیوه‌ای ابداعی پیشنهاد می‌نماید.

مشاوره مربیگری

مشاوره مربیگری در راینیک مشاور شکل جدید از مشاوره می‌باشد. در این شیوه شخص توسط مربیان برگزیده راینیک مشاور مربیگری و به همراه ارائه راهکار جهت رفع مشکلات سازمان متبوع، به صورت مستمر آموزش و تعلیم نیز داده می‌شود

عارضه‌یابی – درمان

راینیک مشاور بر اساس الگوبرداری از شیوه پژشکی، متودولوژی دوبخشی عارضه‌یابی - درمان را در قالب پروژه‌های کوتاه مدت و میان مدت مشاوره ارائه می‌نماید. در این شیوه، عارضه‌یابی همیشه لازمه درمان می‌باشد.

نظرسنجی مربیگری راینیک مشاور

[formcraft id='3']

نظرسنجی مربیگری راینیک مشاور

راینیک مشاور ، یک تجربه نو

ما یه گروه جمع و جور مشاوره و مربیگری کسب و کار به شیوه اختصاصی خودمون هستیم. ما هم تا دلتون بخواد شکست خوردیم و توی خیلی از کسب و کارهایی که طی سال‌های حضورمون در بازار تجارت و کار ایران راه‌انداختیم طعم انواع شکست‌ها رو چشیده‌ایم. به شکست‌هامون هم افتخار می‌کنیم و سرمون رو بالا می‌پیریم چرا که از شکست‌هامون درس گرفته‌ایم و می‌گیریم و پذیرفته‌ایم لازمه هر موفقیتی چندین و چند با شکست خوردنه. فهمیدیم مشاوره هرچند خوبه و می‌تونه در موضوعات مشخص راهنما باشه اما موفقیت در کسب و کار احتیاج به یک همراه و همقدم داره! ما بهش می‌گیرم یک مربی کسب و کار خوب!

اصول مشاوره و مربیگری در راینیک

مثل هرکاری برای موفقیت لازمه عاشق کارت باشی. ما هم عاشق کارمون هستیم! عاشق زندگی هستیم و عاشق اینکه ببینیم تونستیم به یکی دیگه هم کمک کنیم زندگی بهتری بسازه

هنر یک مربی پیداکردن نقاط قوت شما و تشویق و تقویت اون نقاطه. گاهی مربی برای شناساندن نقاط قوت و ضعفتون سرتون داد و فریاد هم می‌زنه ، گفتیم که یه وقت به دل نگیرین!

مربیان راینیک شنوندگانی خوب هستند. چیزی که شما بیش از هر چیز بهش احتیاج دارید! کسی که بشنوه شما چی میگین واقعا کمه!

مربی یک دوست و همراه صمیمیه که در مقابل متربی مسئوله! مهمترین فرق مشاور و مربی کسب و کار هم همینه ، مربی خارج از جلسات و نشست‌ها هم شما رو پیگیری و مربیگری می‌کنه تا مطمئن بشه به اهدافی که خودتون تعیین کردید میرسید! ما با موبایل خاموش هم بالاخره پیداتون می‌کنیم

یک مربی کسب و کار خوب بیش از هر چیز باید حقیقت رو پیش روی مشتری بگذاره! در راینیک مشاور راستگویی مهم‌ترین ارزشه

مربی راینیک می‌دونه که شما بهتر از هرکسی تو کار خودتون متخصص هستید. فقط با سوال پرسیدن‌های به جا به شما کمک می‌کنه بهترین تصمیم رو بگیرید. مربی کسب و کار راینیک اهل قضاوت نیست!

مشتریان راینیک مشاور

--

راینیک مشاور ، یک تجربه نو

ما یه گروه جمع و جور مشاوره و مربیگری کسب و کار به شیوه اختصاصی خودمون هستیم. ما هم تا دلتون بخواد شکست خوردیم و توی خیلی از کسب و کارهایی که طی سال‌های حضورمون در بازار تجارت و کار ایران راه‌انداختیم طعم انواع شکست‌ها رو چشیده‌ایم. به شکست‌هامون هم افتخار می‌کنیم و سرمون رو بالا می‌پیریم چرا که از شکست‌هامون درس گرفته‌ایم و می‌گیریم و پذیرفته‌ایم لازمه هر موفقیتی چندین و چند با شکست خوردنه. فهمیدیم مشاوره هرچند خوبه و می‌تونه در موضوعات مشخص راهنما باشه اما موفقیت در کسب و کار احتیاج به یک همراه و همقدم داره! ما بهش می‌گیرم یک مربی کسب و کار خوب!

اصول مشاوره و مربیگری در راینیک

مثل هرکاری برای موفقیت لازمه عاشق کارت باشی. ما هم عاشق کارمون هستیم! عاشق زندگی هستیم و عاشق اینکه ببینیم تونستیم به یکی دیگه هم کمک کنیم زندگی بهتری بسازه

هنر یک مربی پیداکردن نقاط قوت شما و تشویق و تقویت اون نقاطه. گاهی مربی برای شناساندن نقاط قوت و ضعفتون سرتون داد و فریاد هم می‌زنه ، گفتیم که یه وقت به دل نگیرین!

مربیان راینیک شنوندگانی خوب هستند. چیزی که شما بیش از هر چیز بهش احتیاج دارید! کسی که بشنوه شما چی میگین واقعا کمه!

مربی یک دوست و همراه صمیمیه که در مقابل متربی مسئوله! مهمترین فرق مشاور و مربی کسب و کار هم همینه ، مربی خارج از جلسات و نشست‌ها هم شما رو پیگیری و مربیگری می‌کنه تا مطمئن بشه به اهدافی که خودتون تعیین کردید میرسید! ما با موبایل خاموش هم بالاخره پیداتون می‌کنیم

یک مربی کسب و کار خوب بیش از هر چیز باید حقیقت رو پیش روی مشتری بگذاره! در راینیک مشاور راستگویی مهم‌ترین ارزشه

مربی راینیک می‌دونه که شما بهتر از هرکسی تو کار خودتون متخصص هستید. فقط با سوال پرسیدن‌های به جا به شما کمک می‌کنه بهترین تصمیم رو بگیرید. مربی کسب و کار راینیک اهل قضاوت نیست!

مشتریان راینیک مشاور

--

نظرسنجی مربیگری راینیک مشاور

[formcraft id='2']

نظرسنجی مربیگری راینیک مشاور

سوابق و پروژه‌ها

  • محک زنی مدارس کسب‌وکار در جهان و امکان همکاری مشترک با مدرسه کسب‌وکار ISB هندوستان، مرکز آموزش بازرگانی، 1389
  • محک زنی مدارس مهارت آموزی جهان، مرکز آموزش بازرگانی، 1389
  • تدوین و اجرای دوره ی آموزشی تحلیل سرمایه‌گذاری با استفاده از نرم افزار COMFAR III ، مرکز آموزش بازرگانی، 1389
  • تدوین و اجرای دوره آموزشی جستجوی موثر در فضای وب، مرکز آموزش بازرگانی، 1390
  • تدوین و اجرای دوره آموزشی تحلیل صورتهای مالی (مقدماتی و پیشرفته)، مرکز آموزش بازرگانی، 1390
  • تدوین و اجرای برنامه فروش و بازاریابی، شرکت مبلمان سیب، 1390
  • مشاوره فروش، شرکت ابزارهای کشاورزی نیک آرا، 1389
  • بررسی مدل های پیش بینی تقاضای انرژی در ایران، موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، 1390
  • محک زنی و تدوین رویکرد رتبه بندی رستوران ها و فست فودهای کشور، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 1390
  • تدوین و اجرای دوره مشاوره حرفه ای فروش، 1390
  • طرح امکان سنجی تولید لامپ های ال ای دی، برند کهکشان، 1390
  • برنامه ریزی بازاریابی پرینتر گرمایی یورو اسمارت، گروه بسته بندی کلیفتون انگلستان، 1391
  • عارضه یابی و درمان، شرکت ارس رهیاب (انواع پنجره های آلومینیومی و یو پی وی سی)، 1391
  • عارضه‌یابی فرآیندهای کسب‌وکار، زی بون فوم 1391
  • تدوین و اجرای کمپین دائمی تربیت مشاور تحلیل فرصت 1391
  • برنامه ریزی فروش و بازاریابی، شرکت گنجینه هدایای وانیشا، 1389
  • برنامه ریزی فروش و بازاریابی، شرکت کازیوه ی تندرستی، 1389
  • عارضه‌یابی فرآیندهای کسب‌وکار، تعمیرگاه تخصصی پایتخت 1391
  • مربیگری کسب و کار شرکت گنجینه هدایای وانیشا
  • مربیگری کسب و کار شرکت توریسم سلامت کازیوه
  • مربیگری کسب و کار شرکت تولید هدایای خاص کارما
  • مربیگری کسب و کار شرکت طراحی گرافیک و سایت نگاریا
  • مربیگری کسب و کار آتلیه طراحی آبان
  • مربیگری کسب و کار شرکت طراحی صنعتی هنر و صنعت داریون
  • مربیگری کسب و کار فروشگاه اینترنتی سپید
  • مربیگری کسب و کار تنها مرکز دید راحت کارل زایس در ایران
  • مربیگری کسب و کار شرکت خدمات اتوماسین ردیابی کالا و بارکد زبراسیا
  • اجرای عارضه یابی فروشگاه های زنجیره‌ای عرضه منسوجات چرم راهیان تجارت نفیس

گروه مشاوران راینیک

بزرگ‌ترین سرمایه راینیک نیروهای جوان ، خلاق ، متعهد و اندیشمندی هستند که در فضای دوستانه از هم یاد می‌گیرند و به یکدیگر هرآنچه می‌دانند می‌آموزند

پژمان شوقی

مدیرعامل

ما یک گروه جمع و جور هستیم با یک هدف مشترک و یک آرمان درخشان .. پیشرفت ما در گرو پیشرفت مشتریانمان است .. راینیک فرزند مشترک همه‌ی ماست

مجتبی کی نژاد

مشاور ارشد

سال‌هاست مشاوره و مربیگری کسب و کارهای مختلف رو تجربه می‌کنم و کلی کسب و کار موفق و شکست خورده رو خودم راه انداختم اما راینیک یک کسب و کار متفاوت از همه است و اون رو با لحن بی‌تکلفش دوست دارم

مشاوره و مربیگری کسب و کار
خلاقیت و نوآوری
دانش و تجربه کارآفرینی
مربیگری راه اندازی کسب و کار
صداقت و تعهد
مربیگری فروش و بازاریابی
تحلیل فرصت
مشاوره مالی و اقتصادی

پژمان شوقی  عضو هیئت مدیره و مدیرعامل

 

اولین فعالیت جدی‌ام در فروش برمی‌گرده به اول دبیرستان که تابستون رو در زمینه فروش سخت افزار کامپیوتر در گوهردشت کرج با همکاری داداشم شروع کردم. همون سال کارور درجه یک و دو رایانه رو در یک آموزشگاه خصوصی تدریس می‌کردم. تحصیلاتم رو با مهندسی انفورماتیک ادامه دادم اما به پایان نرسوندمش چون حس کردم این اون چیزی نیست که دوست دارم باشه. و در نهایت مدیریت صنعتی رو خوندم و طی تحصیل همیشه فروش و فروشندگی رو در تمامی سطوح و در محصولات و خدمات مختلفی تجربه کردم. هسچوثت درس خون نبودم و ارشد تولید رو هم رها کردم تا تجربیاتم رو به صورت عیر آکادمیک ادامه بدم و در نهایت بعد از چند سال فعالیت در زمینه مدیریت روابط عمومی شرکت رابین راهبرد سرنوشتم رو با مشاوره و مربیگری فروش و بازریابی گره زد. و حالا در کنار یکی از بهترین دوستانم راینیک مشاور رو داریم مثه فرزند خودمون بزرگ می‌کنیم

طی 15 سال گذشته تجربیات ناهمگون بسیاری اندوخته‌ام که به دو دسته می‌تونم تقسیمشون کنم: تجربیات حوزه آی تی، شبکه، طراحی ، برنامه نویسی و سئو و تجربیات روابط عمومی و ارتباط با مشتریان و فروش و بازاریابی

در راینیک مشاور ما از اشتراک تجربیات خودمون که حاصل بی‌شمار شکست و پیروزی ست با شما که دوست دارید متفاوت باشید و هر روز بیشتر پیشرفت کنید لذت می‌بریم .. ما سرمون درد می‌کنه واسه کمک به همه مدیران دگر اندیش تا دنیای کسب و کار را به جایی بهتر برای تعالی همه تبدیل کنیم

 

دانش مشاوره کسب و کار
توانایی مربیگری کسب و کار
خلاقیت و نوآوری
تجربه کارآفرینی
صداقت و تعهد
تحلیل فرصت
دانش آی تی و تجارت الکترونیک
مشاوره مالی و افتصادی
توانایی ارتباط موثر
قدرت مذاکره
پشتکار و پیگیری

ارتباط مستقیم با پژمان شوقی

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

مجتبی کی نژاد  عضو هیئت مدیره و مشاور و مربی ارشد

 

مدرس فروش و بازاریابی در موسسات پوناپون و عضو هیئت علمی مرکز آموزش بازرگانی

تجربه بیش از 3000 ساعت مربیگری فروش و بازاریابی و راه اندازی کسب و کار

کارآفرین برتر

ارشد افتصاد - تجارت الکترونیک از دانشگاه تهران

 

دانش مشاوره کسب و کار
توانایی مربیگری کسب و کار
خلاقیت و نوآوری
تجربه کارآفرینی
صداقت و تعهد
تحلیل فرصت
دانش آی تی و تجارت الکترونیک
مشاوره مالی و افتصادی
توانایی ارتباط موثر
قدرت مذاکره
پشتکار و پیگیری

ارتباط مستقیم با مجتبی کی نژاد

خطا: فرم تماس پیدا نشد.

ابزارهای کسب‌وکار

راینیک ابزار , کسب و کار خود را بهتر بشناسیم

در راینیک ابزار شما با ابزارهای متنوع بازاریابی و فروش و ابزارهایی جهت سنجش کسب و کارهای مختلف آشنا می‌شوید

راینیک مشاور دوست داره تجربیات و دانسته های خودش رو با شما به اشتراک بگذاره تا همه باهم بیشتر بدانیم ، موفق و موفق‌تر باشیم. در راینیک بلاگ می‌آموزیم مربی کسب و کار خود باشیم

دانش در انحصار هیچ کس نیست

باعث خوشحالیه در راینیک ابزار ابزارهای گوناگون کسب و کار رو با شما به اشتراک بگذاریم.

ابزارهای تخصصی فروش و بازاریابی ، راه اندازی و توسعه کسب و کار ، تحلیل فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی سازمان‌ها و خیلی مطالب مفید دیگه را در راینیک ابزار خواهید یافت. با ثبت نام در سایت و عضویت در راینیک خبر  همراه ما باشید. حضورتون رو ارج می‌نهیم و امیدواریم خوندنی‌های مفیدی رو اینجا بیابید و نظراتتون رو هم راجبشون بنویسید یا تجربه‌های مرتبط خودتون با اون نوشته رو برای دیگران هم به اشتراک بگذارید. یادگیری در همین رفت و برگشت آموخته‌ها و تجربه‌هاست. پس با ما و سایر خوانندگان از تحربیات موفقیت و شکست‌هاتون بگید.

ابزارهای فروش و بازاریابی

حدود ده سال پیش عمده افرادی که در امر فروشندگی مشغول بودن به ناچار وارد این حرفه شده بودند، اما امروز این سمت بیشتر در اختیار افرادی است که به این شغل و درآمدی که از نصیبشان می شود علاقه مندند! مربیگری فروش برای شمایی است که دلتان می خواهد بهترین فروشنده در شرکتتان باشید! می خواهید بدرخشید و شرکت ها برای داشتن شما سر و دست بشکنند! امروزه همه حرفه ای ها یک مربی دارند، برای داشتن یک مربی حرفه ای …

ابزارهای برنامه ریزی فروش

برنامه ریزی فروش سه ماهه، هماهنگی و انتخاب اسلحه های مناسب بازاریابی و تبلیغات، استخدام و انتخاب تیم فروش، تعامل با فروشندگان و … در صورتیکه همراه با یک مربی کاردان انجام پذیرند احتمال موفقیت بیشتری را نصیب سازمانتان خواهد کرد. قهرمانان بدون مربی به جایی نمی رسند! بعضی وقت ها فاصله تیم شما با موفقیت فقط یک اسلحه ارزان بازاریابی دیگر است.

ابزارهای راه اندازی کسب و کار

در راه اندازی یک کسب و کار شکست بخشی از مسیر پیروزی است. با مربی تلخی شکست تبدیل به انرژی راه اندازی از نو خواهد شد. مدل راینیک در راه اندازی کسب و کار مدلی است که توسط مربیان ما به دفعات تست شده و یقینا راه گشای شروع کسب و کارتان خواهد بود. مشاوره جوابگوی شما که می خواهید هم خودتان هم تجربه کنید و هم کمتر به بیراهه بروید نیست! پس هر چه زودتر یک مربی اختیار کنید.

کیت تابلوی مدل کسب و کار

شناسایی عناصر سازنده مدل کسب و کار بنگاه شما

کیت تابلوی مدل کسب و کار

 در دو حالت ممکن است که این کیت به درد شما بخورد، یکی اینکه کسب و کاری راه انداخته باشید و بخواهید زمانی را صرف باز طراحی اون بکنید و اصلاحاتی انجام بدید و دو اینکه ایده ای در سر داشته باشید و بخواهید برای راه اندازیش یک بیزنس مدل حرفه ای براش آماده کنید.

این کیت از مدل کسب و کار الکساندر استروالدر نوشته شده در کتاب خلق مدل کسب و کار برداشته شده که توسط انتشارات آریانا قلم ترجمه و بچاپ رسیده است. در صورتی که به این مباحث علاقه مند باشید می توانید این کتاب رو از سایت این انتشارات نیز خریداری کنید. اگر هم در مورد مدل کسب و کارتون سوالی داشتید می تونید ما رو در جریان بذارید.

کیت تابلوی مدل کسب و کار | قسمت یکم

کیت تابلوی مدل کسب و کار | قسمت یکم

شناسایی عناصر سازنده مدل کسب و کار بنگاه شما

بخش‌های مشتریان

 

 در دو حالت ممکن است که این کیت به درد شما بخورد، یکی اینکه کسب و کاری راه انداخته باشید و بخواهید زمانی را صرف باز طراحی اون بکنید و اصلاحاتی انجام بدید و دو اینکه ایده ای در سر داشته باشید و بخواهید برای راه اندازیش یک بیزنس مدل حرفه ای براش آماده کنید.
این کیت از مدل کسب و کار الکساندر استروالدر نوشته شده در کتاب خلق مدل کسب و کار برداشته شده که توسط انتشارات آریانا قلم ترجمه و بچاپ رسیده است. در صورتی که به این مباحث علاقه مند باشید می توانید این کتاب رو از سایت این انتشارات نیز خریداری کنید. اگر هم در مورد مدل کسب و کارتون سوالی داشتید می تونید ما رو در جریان بذارید.

مدل کسب و کار، منطق یک شرکت در چگونگی خلق، ارائه و کسب و ارزش را توصیف می کند. ضمن اینکه مدل کسب کار دید کلی و نگاه مشترک برای پیش بران کسب و کار ایجاد می کنه

ببینیم شما چه کرده اید تا امروز:

 

بخش های مشتریان

اولین عنصر از تابلوی کسب و کار شما بخش های مشتریانی است که به آنها می فروشید یا خدمات ارائه می کنید. ممکنه مشتریان شما چند بخش جداگانه باشند یا یک بخش. خیلی مهمه که شما بدونید که می خواهید به چه گروه هایی از مشتری ها سرویس بدید یا از چه گروه هایی چشم پوشی کنید

در واقع قراره به این سوالات پاسخ بدید:

ما برای چه کسانی ارزش خلق می کنیم؟ مهمترین مشتریان ما چه کسانی هستند؟

گروه های مشتری در صورتی بخش های مستقلی رو تشکیل می دهند که:

نیازهای آنان احتیاج به یک پیشنهاد مجزا داشته باشند.

دسترسی به هر یک از گروه ها از طریق کانال های توزیع متفاوتی امکان پذیر باشد.

به روابط متفاوتی نیاز داشته باشند

سودآوری آنها به طور کلی متفاوت باشند.

تمایل به پرداخت پول برای جنبه های مختلفی از ارزش پیشنهادی رو داشته باشند.

مدل های مختلفی از بخش‌های مشتری وجود دارد. هر کدوم رو بخونید و آخرش بگید که بخش بندی بازار شما شبیه کدام بخش بندی زیر است؟

بازار انبوه : مثل بازارهای مصرف کننده کالای های الکترونیکی مثل موبایل و لپ تاپ

بازار های گوشه ای مثلا اگر یک شرکت تولید کننده مواد اولیه کابینت منزل هستید به شدت نیازمند خرید شرکت ها و سازنده های کابینت هستید.

بازار های بخش بندی شده : ممکن است بازار شما به دو بخش با سود آوری های متفاوت تقسیم بشه یه بخش از مشتریان با تعداد زیاد و حاشیه سود کم و یه بخش مشتریان با تعداد کم و سود زیاد، شما از این جور مشتری ها دارید؟

بازار متنوع : ممکنه بخاطر نوع محصول و یا زیر ساخت های شرکتتون بتونید به دو گروه مشتریان بی ربط به هم محصول بفروشید. مثلا شرکت همراه اول که از یک سو به مشتریان نهایی که خود ما ها باشیم خدمات تلفن همراه ارائه می ده از یک سو هم به شرکت های بزرگ امکانات زیر ساخت می فروشه

پلتفرم های چند وجهی

بعضی وقت ها شما همزمان دو گروه مشتری دارید یک گروه مشتری که ازشون پول می گیرید و یک گروه مشتری که بهشون خدمات رایگان یا ارزان می دید. مثلا روزنامه ها رو دقت کنید. کسانی که توی روزنامه آگهی می دن مشتری روزنامه هستن، مشتری پولی، و کسانی که روزنامه و آگهی های توش رو می خونن هم مشتری روزنامه هستن ولی مشتری رایگان یا ارزان. روزنامه باید به هر دوی این گروه ها سرویس بده. کسب و کار شما هم همینطوریه؟

خوب حالا دوباره بخش های مشتریان فوق رو مرور کنید و ببینید که مشتری شما در کدام گروه می گنجه. بازار شما چه شکلیه.

اگر هم نتونستید بخش های مشتریان خودتون رو شناسایی کنید بدون هیچ رو در بایستی با راینیک مشاور تماس بگیرید. برای پاسخ دادن به این جور سوال ها پولی ازتون نمی‌گیریم. البته سعی می‌کنیم که شما رو به زمره مشتریان خودمون اضافه کنیم

برگرفته از کتاب خلق مدل کسب کار

کیت تابلوی مدل کسب و کار | قسمت دوم

کیت تابلوی مدل کسب و کار | قسمت دوم

شناسایی عناصر سازنده مدل کسب و کار بنگاه شما

ارزش‌های پیشنهادی یا همون پیشنهاد ردنشدنی

 

در قسمت قبلی بخش های مشتریان رو معرفی کردیم و قرار شد که شما بنویسید که بخش های مشتریان شما کدوم ها هستن. در این قسمت ارزش‌های پیشنهای سازمان رو توضیح می‌دیم.

به طور خلاصه ارزش پیشنهادی یعنی چرا از شما بخرم و از رقیبتون نخرم، همین!

ارزش پیشنهادی فقط محصول شما نیست بلکه محصول یا خدمت شما به علاوه بسته های منافعی ایست که در کنارش به مشتری می‌دهید!

می‌تونید به این سوال ها جواب بدید:

چه ارزش هایی رو به مشتریان ارائه می کنید؟

به حل کدام یک از مشکلات مشتریان خود کمک می کنید؟

چه نیاز هایی از مشتریان رو برآورده می کنید؟

چه بسته ای از خدمات و محصولات رو به هر بخش از مشتریان پیشنهاد می دهید؟

برای اینکه با سازمان خودتون بیشتر دوست بشید حتما کتاب ۷ پرسش استراتژیک رو بخونید.

ارزش پیشنهادی شما ممکن است کمی مثل قیمت یا سرعت خدمات رسانی و کیفی مثل طراحی یا تجربه مشتری باشد.

برای اینکه دیدی نسبت به عناصر ارزش آفرینی برای مشتری پیدا کنید این لیست رو نگاه کنید:

تازگی: اگر محصول شما نیازی از نیاز های مشتری را برآورده می کند که پیش تر این نیاز بی پاسخ بوده شما ارزش تازگی را دارید ارائه می دید. مثلا امکاناتی که در گوشی های همراه سال های اخیر بوده.

عملکرد: اگر یک محصولی ساختید که طول عمری بیشتری نسبت به محصولات پیشین دارد می توانید روی این ارزش مانور بدید.

سفارشی سازی: در کسب و کار های حوزه نرم افزار زیاد این مورد پیش می آید که شما محصول رو مطابق نیاز مشتری سفارشی سازی می کنید. در واقع این یعنی سازگار نمودن محصول یا خدمت با نیاز های شخصی یا بخش های خاص مشتریان

انجام کامل کار: ممکنه ویژگی اصلی کار شما این باشه که همه کار رو کامل انجام می دید. مثل برگزار کننده های مجالس عروسی که همه کارهایی که قدیم افراد باید خودشون تک تک انجام می دادن رو انجام می دن. در واقع این ارزش راحتی خیال مشتری به حساب می آد.

طراحی: ممکنه شما طراحی فوق العاده ای انجام داده باشید که محصول شما رو منحصر به فرد می کنه. البته یادتون باشه که شما نباید بگید ماستتون ترشه یا شیرین.

برند: داشتن یک ماشین گرانبها یا یک ساعت معروف گرانبها به خودی خود ارزش به حساب می آید.

قیمت: شاید شما کارهایی انجام داده اید که باعث شده بتونید قیمت های فوق العاده ای رو پیشنهاد کنید.

کاهش هزینه: اگر محصول یا خدمتی دارید که به کاهش هزینه های مشتریان کمک می کند این ارزش رو به مشتری نمایش بدید.

کاهش ریسک: ضمانت هایی که شما از محصول و یا خدماتتون می کنید دلواپسی های مشتری را کم می کند.

قابلیت دسترسی: مثلا اینکه محصولاتتان را آنلاین عرضه میکنید.

راحتی یا قابلیت استفاده: شرکت اپل نماد راحتی استفاده از محصولاتش است.

ممکنه ارزش پیشنهادی شما یکی از ارزش های بالا باشه یا اینکه ترکیبی از این ارزش ها. برای اینکه پیشنهاد کسب و کارتون یک پیشنهاد ردنشدنی باشه حتما کتاب پیشنهاد رد نشدنی نوشته مارک جوینر رو بخونید. و باز هم مثل همیشه اگر در شناسایی ارزش پیشنهادی یا پیشنهاد رد نشدنی تون هر مشکلی داشتید مربی های ما درخدمتتون هستند.

:: برگرفته از کتاب خلق مدل کسب کار

آزمون انگیزه

: نام و نام خانوادگی:                                           تاریخ :                                   نام مربی:

 

رفتارهای ما در زندگی ناشی از انگیزه های اصلی ماست ، در زیر لیست 9 انگیزه اصلی انسان ها آورده شده است و در مقابل هر انگیزه مثالهایی برای درک بیشتر گذاشته شده که کمک می کند تا متوجه شوید کدامیک انگیزه شماست.

اکنون من در چه موقعیتی قرار دارم؟

انگیزه ها 

  1. منزلت اجتماعی به دنبال شهرت / تحسین / احترام بودن
  2. قدرت به دنبال تسلط بر اشخاص / منبع بودن
  3. پاداش های مادی به دنبال ثروت / دارایی / زندگی سطح بالا بودن
  4. خودمختاری             به دنبال استقلال / قدرت تصمیم گیری بودن
  5. تخصص به دنبال موفقیت در یک رشته تخصصی بودن
  6. خلاقیت                         به دنبال نو آوری و معروف شدن به خاطر تولید جدید بودن
  7. ارتباط به دنبال دستیابی به رابطه ها بودن
  8. کند و کاو برای هدف             به دنبال چیزهایی با ارزش بودن به خاطر خود آن چیزها
  9. امنیت                         به دنبال آینده ای محکم و قابل پیش بینی بودن

کاربرگ انگیزه‌ها

الویت های انگیزشی خود را به ترتیب بنویسید

الویت اول:

الویت دوم :

الویت سوم :

در جدول زیر انگیزه ها دو به دو مقایسه شده اند (مثلا انگیزه 1یا 4 )در هر مقایسه دور انگیزه ای که برای شما الویت دارد دایره بکشید

1یا4 3یا1 2یا1
5یا1 5یا2 1یا9
3یا2 6یا2 2یا8
7یا2 7یا4 9یا2
4یا3 8یا5 8یا3
7یا3 9یا5 2یا4
8یا4 3یا6 5یا4
6یا5 1یا7 6یا4
7یا6 8یا7 3یا5
9یا6 6یا8 5یا7
1یا8 8یا9 1یا6
7یا9 4یا9 3یا9

 

 

تعداد دفعاتی را که دور هر انگیزه (شماره انگیزه)  دایره کشیده اید، با هم جمع کنید و در ستون دوم جدول زیر متناظر با هر انگیزه درج کنید.

 

نام انگیزه تعداد دفعات تکرار
1.منزلت اجتماعی
2.قدرت
3.پاداش های مادی
4.خودمختاری
5.تخصص
6.خلاقیت
7.ارتباط
8.کند و کاو برای هدف
9.امنیت
جمع کل

 

 

بر اساس جدول بالا بگویید حالا مهم ترین انگیزه های شما کدام گزینه است؟

 

 

آیا رتبه های انگیزه ای شما با رتبه بندی که در صفحه قبل به دست آمده همخوانی دارد؟

 

 

 

ارتباط همیشه خوب است .. ما خودمان و شما را به ایجاد ارتباط‌های نو حتی اگر یک سوال و جواب ساده باشد تشویق می‌کنیم .. تجربیات موفق از همین ارتباطات ساده بدست می‌آیند

[google_maps id="1871"]

Rainic Business Consultancy

5th Floor – No. 10- 4th Alley – North Karegar – Tehran – Iran

Tehran, Iran -

+98-21-88221432

info@rainic.com

گروه مشاوره و مربیگری کسب و کار راینیک مشاور

تهران ، خیابان کارگر شمالی ، تقاطع اتوبان شهید گمنام ، کوچه چهارم ، پلاک 10 طبقه 5
کدپستی: -
۸۸۲۲۱۴۳۲
۸۸۲۲۵۸۰۷

دوست دارید همراه راینیک تجربیات جدید به زندگی‌تون اضافه کنید؟

راینیک , مشاور خوب , مربی خوب‌تر

راینیک مشاور فضایی برای تبادل تجربیات و دانش همه مربیان کسب و کار از هرکجای این جهان هستی است.. همین الان برامون پیام بفرستید و از دانش و تجربیات خودتون بگید. دستتون رو به گرمی می‌فشریم

از همینجا می‌توانید پیام خودتان را برای ما بفرستید


    captcha

    ارتباط همیشه خوب است .. ما خودمان و شما را به ایجاد ارتباط‌های نو حتی اگر یک سوال و جواب ساده باشد تشویق می‌کنیم .. تجربیات موفق از همین ارتباطات ساده بدست می‌آیند

    [google_maps id="1871"]

    Rainic Business Consultancy

    5th Floor – No. 10- 4th Alley – North Karegar – Tehran – Iran

    Tehran, Iran -

    +98-21-88221432

    info@rainic.com

    گروه مشاوره و مربیگری کسب و کار راینیک مشاور

    تهران ، خیابان کارگر شمالی ، تقاطع اتوبان شهید گمنام ، کوچه چهارم ، پلاک 10 طبقه 5
    کدپستی: -
    ۸۸۲۲۱۴۳۲
    ۸۸۲۲۵۸۰۷

    دوست دارید همراه راینیک تجربیات جدید به زندگی‌تون اضافه کنید؟

    راینیک , مشاور خوب , مربی خوب‌تر

    راینیک مشاور فضایی برای تبادل تجربیات و دانش همه مربیان کسب و کار از هرکجای این جهان هستی است.. همین الان برامون پیام بفرستید و از دانش و تجربیات خودتون بگید. دستتون رو به گرمی می‌فشریم

    از همینجا می‌توانید پیام خودتان را برای ما بفرستید


      captcha

      دوست دارید همراه راینیک تجربیات جدید به زندگی‌تون اضافه کنید؟

      راینیک مشاور فضایی برای تبادل تجربیات و دانش همه مربیان کسب و کار از هرکجای این جهان هستی است.. همین الان برامون پیام بفرستید و از دانش و تجربیات خودتون بگید. دستتون رو به گرمی می‌فشریم

      Our Team

        Send Us A Message

        captcha

        Feel free to send us any inquiries that you might have.
        We will try to get back to you within 3 working days!

        فروشگاه