
بازاریابی در لحظه ، رقابت در ثانیههای حساس
ما همیشه فکر میکنیم که اشتباهات بازاریابی برای افراد ناوارد و برندهای ضعیفه در صورتیکه برندهای شخصی بسیار موفق هم خیلی وقتها اشتباهاتی ازشون سر میزنه که برندشون رو در معرض خطر قرار میده.
مفهوم بازاریابی در لحظه یا Real Time Marketing یکی از نقاط حساسی است که احتمال بروز اشتباه در آن زیاد میشود.
حفاظت از برند و جایگاه در ذهن مشتری مثل نگهداری از یک باغچه گل هست که تعداد روزهایی که مرتب به گل آب دادهای و رسیدگی کردهای تاثیری در سلامت گل ندارد بلکه تعداد روزهایی که آب ندادهای موثر است! 🙂
چندی پیش سوالی در مورد یکی از مفاهیم درج شده در کتابی برایم پیش آمد که مجبور شدم با نگارنده کتاب تماس بگیرم. متاسفانه امکان صحبت فراهم نشد. بعد ایمیل زدم و سوالی پرسیدم و نگارنده گفت این موضوع در یکی دیگر از کتابهای من هست اون رو بخر. اون یکی کتاب آقای نویسنده رو هم خریدم و دیدم آن مطلب مورد سوالم در آن هم نیست! دوباره ایمیل زدم و گفتم نیست گفتن تو اون یکی کتاب من هست!
هدف از این مطلب نقد برند کسی نیست بلکه جلب توجه شما به مفهوم بازاریابی در لحظه است. در این مفهوم هر ارتباط کوچک شما با مشتریتان نقطهای است برای ایجاد حداکثر رضایت مشتری.
شما به لحظهها توجه میکنید؟
tagged: آموزش بازاریابی, بازاریابی, بازاریابی در لحظه, رضایت مشتری, روشهای بازاریابی, مشاور بازاریابی, مشاور بازاریابی و فروش, مشاوره بازاریابی, مقالات بازاریابی
2 Comments
کاملا موافقم .. بعضی وقت های یه عمرم تجربه بازاریابی داشته باشی ممکنه توی یک مکالمه ساده با یک مشتری برندتو بر باد بدی!